Cecilia Axelsson

promenix i de fina vädret.

Kategori: Allmänt

idag har jag och diddelidii tage en lång promenix i skogen och börjat våra nya liv, känns jävligt bra måste jag säga !
jag och maddisen har även solat så nu är vi kanonbruna jiha !! de e livet de !
nu så vet jag inte vad vi ska hitta på, antagligen chilla! YES !
i går på kebab house när Marrisen surplar i sig pizzasallad spa
Diddi idag på våran promenad, vi hitta lite snö, konstigt men sant !
(diddi du måste visa mig hur man vänder bilderna, blir tokig snart ! haha)
håll fingrarna i styr HEJ!

Kommentarer

  • Marre säger:

    Haha, oh vad nice, hade nästan glömt det där ;) GOTT VARE

    2011-04-20 | 09:58:02
  • Cissi säger:

    haha så underbart gott vare med pizzasallad ;D

    2011-04-20 | 18:05:15

Kommentera inlägget här: