Cecilia Axelsson

fredag-tisdag.

Kategori: Allmänt

dålig uppdatering... fy.

fredags: då var jag med madde, david och sofie till anka, helt okej kväll. måste visa en bild på maria och bettan, de var på en studentfest hos en kompis, festen hette "så kommer du aldrig mer att se mig" så skulle de klä ut sig som dom aldrig kommer se ut. bettan var bonde och maria var nörd, super snygga!

lördags: då bestämde jag mig för att dricka med sandra och bettan, var längesen jag drack nu säkert tre månader så nu de var sofies tur att vara chaufför denna kvällen. de var en helt okej kväll, vi hamnade på score, inte de roligaste men de funkade.
söndags: var jag till stan med mamma och pappa för att handla julhemlisar till syrran.
igår:äntligen har jag blivit frisk så jag kan träna igen, så de gjorde jag igår, kändes helt underbart. på kvällen kom madde och då kollade vi på jul klassikern tomten är far till alla barnen. vi kollade även på ett hysteriskt roligt klipp som jag lägger upp. min nya idol.
 
idag:måste börja med att säga grattis till maria som fick körkort idag, så GRATTIS!! idag har jag solat och tränat och även åkte runt med maria nu när hon har fått körkort.

nu orkar jag inte skriva mer sååå, Hejhopp!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: