Cecilia Axelsson

dan före dopparedan.

Kategori: Allmänt

tjenna, varit jävligt dålig på att blogga ett tag nu, men ska försöka bättra mig!
igår bytte jag julklapp med madde och damn vilken bra julklapp jag fick av henne, nagelack och korsörhängen, mina två favorit saker. jag tycker de är så otroligt snyggt med kors, så de gjorde hon bra!
var även chaufför åt bettan och frida igår för de skulle ut till ankan så jag gick också dit med madde och david, hade faktiskt en riktigt rolig kväll där fast de var väldigt lite med folk.

åh har äntligen fått min iphone4s idag som jag beställde i måndags, tycker den är lite krånglig fortfarande men jag lär mig nog snart.

och idag har jag och bettan klätt granen som vi gör varje år dan före julafton, mysigt!
vi blev rätt nöjda med den faktiskt. ja imorgon är de julafton, uh vad jag längtar till julmaten lätt höjdpunkten på dagen, nja föresten julklapparna först sen maten!
nej nu ska jag lägga mig och kolla på grinchen och sunes jul sen ska jag försöka sova. HEJHOPP!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: