Cecilia Axelsson

partyhattar.

Kategori: Allmänt

var till stan igår med natti på mellandagsrean, hittade lite saker men inget av de jag köpte var på rea . tränade även i går, skönt.
idag var jag till stan igen med bettan och sandra, de skulle shoppa nyårskläder. de hittade allt lite snygga kläder som tur var.

(från i torsdags)jag köpte en ny plånbok eftersom min har gått i sönder, köpt på glitter. läppglans med vanilj cocacola smak-kicks, smakar underbart! plast till iphone skärmen -teknikmagasinet. linne-veromoda.


sandra provade olika party hattar (mycket vackra bilder) idag inne på maxi, blev ingen av dem för de var grymt dyra, ungefär 25 kronor styck, så vi åkte till öb istället och köpte en sexpack partyhattar för 20 kr. billigt.


när jag och bettan kom hem, pimpade vi glasena vi ska använda i morgon när vi ska käka tacos och fira nyår!
äntligen klar med detta inlägg, tog evigheter att ladda upp bilderna idag, säkert två timmar så nu måste jag sova ska upp tidigt för att åka till solariet, måste bli lite brun inför kvällen.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: