Cecilia Axelsson

torsdag-söndag.

Kategori: Allmänt

denna helgen har varit helt sjukt rolig.
helgen började med torsdag: då var jag ute med madde och natti till ankan, inte så värst kul där men på förfesten var de kul, satt och pratade gammla minnen och lyssnade på musik.
fredag: då var jag på dagen med natti till chalottenbergs köpcentrum för att handla julklappar, hittade några stycken och ett par örhängen till mig!

vi käkade mat på joe's dinner och jävlar vilket skit ställe, en 33cl cola kostade 24 kronor sjukt dyrt. jag käkade pasta bolognese, skit pasta fick man "hälsosamma makaroner" ungefär UH. nattis mat var heller inte bra och allt var fett dyrt, dålig service och otrevlig personal. så ät ALDRIG där säger jag bara!

på fredagskvällen var jag ute med maria, bettan, sofie, sandra och stephie till score där var de faktiskt helt okej, de brukar vara dötrist där.
lördag: då var jag med vicki, madde och david till ankan där var de galet kul. alla var på bra hummör och galna så en lyckad kväll helt enkelt.
söndag: vaknade 17.30 , åt middag och sen åkte jag och bettan hem till stephie och sofie där kollade vi på film och slappde. nu sitter jag hemma och kollar på ett avsnitt av jersey shore och äter en smörgås, ska nog snart sova. imorgon blire jobba några timmar och sen vettefan vad jag ska göra.. får se vad de blir.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: