Cecilia Axelsson

underbart med helg.

Kategori: Allmänt

igår var jag i grums, åkte lite bräda med Diddi de gick bra tycker jag. senare på kvällen åt jag och vicki pizza och vi åkte också bräda. jag har lärt mig ett trick, svårt och förklara vad men jag ska försöka, man står på backen med brädan uppochner och man ska vända på den med fötterna och hoppa upp i luften och landa på brädan med fötterna. hoppas ni förstod! ett litet mestrick men jag vågar inget farligare just nu haha.
ikväll är de klassfest kommer bli störtkul att se alla igen, får se vad vi hittar på efter förfesten, blir nog krogen skulle jag tro.
sitter just nu på jobbet och inte gör ett piss, finns inga kunder och de kan bero på att de regnar.
nu ska jag gå och baka en budapest, tråkigt men de måste göras. bläääääääääääääääääääää.
ha en skön lördagskväll, de tänker jag ha! SEEE YAAA DUUUUUDES !

Kommentarer


Kommentera inlägget här: