Cecilia Axelsson

sol och ledig, inga fel.

Kategori: Allmänt

sista dagen jag var ledig denna vecka spenderade jag på bomstad i karlstad med Diddi & Madde. där låg vi och stekte i några timmar, härligt! senare på kvällen så gick jag, madde, butts & sandra till skate parken i grums för att prova min nya bräda och jag måste säga att de gick väldigt bra, för att vara första riktiga gången på en skateboard! men de kommer nog ta ett tag innan jag kan göra några trick, hitills kan jag bara åka på plan yta och svänga åt höger och vänster.
imorgon är de jobb igen, boooooooring, men jag längtar sjukt mycket till lördag för då är de klassfest med klassen från gymnasiet, kommer bli grymt kul att träffa alla igen.

nu sova, upp och jobba imorgon och på kvällen mer övande! GODNATT!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: