Cecilia Axelsson

underbara helg.

Kategori: Allmänt

längesen jag bloggade nu, har haft olika anledningar varför men inga så viktiga så man behöver nämna dem här.
igår var de fredag, blev utgång med Madde & Diddi, blev en toppenkväll som vanligt. det började med en förfest hos Ronnie, trevligt, senare åkte vi taxi till glada ankans uteservering. satt där i en och en halv timme ungefär kanske, sen gick jag och madde in till ankan och körde som vi brukar på dansgolvet.
när väl krogen stängde drog vi hem på en liten efterfest, och jag lagade mina berömda pommes som blir bara bättre för varje gång jag gör dem haha.

idag vaknade vi ganska sent, halv två, underbart att sova så länge! efter att vi hade klätt på oss gick vi och käka pizza och senare kollade jag och diddi på en film, hide and seek, faktiskt väldigt bra.
ikväll blir det att lägga sig framför tvn och sova för i morgon är de jobb som gäller.
åh provade ett nytt nagelack i fredags som jag är helt kär i, brunt äre.

i like it.
japp, nu ett avsnitt av kungen av queens och mat, have a nice night.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: