Cecilia Axelsson

Måndag.

Kategori: Allmänt

inlägget som skulle upp igår måndag, men datorn äcklade sig.
idag är det måndag och jag är helt slut efter denna helg eftersom det har varit sjukt mycket folk på jobbet som igår så gjorde vi cirka 450 st smörgåsar, så vi hade sjukt mycket att göra kan jag lova!
nu ska jag lägga ut bilderna på vad jag köpte i torsdags, bättre sent än aldrig.

örhängen-gina, bripper-HM, blommor till håret-HM, nagelack-åhléns
(YES jag har ett beroende av nagelack).

underkläder-HM.

linne-carlings. (den blev lite fläckig på midsommar).

Love ringen-gina, fjärilsring-åhléns, kors(dubbelring)-åhléns.

och den 24 juli ska jag, Butts, Diddelidii & Maddisen till Göteborg för att se ROXETTE!!!!! kommer bli så jävla awesome, och dagen efter konserten ska vi till liseberg och åka karuseller tills vi spyr !!
nu ska jag åka till madde, vi ska hyra film och ha en myskväll! HEJHOPP!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: