Cecilia Axelsson

love, it's complicated, but you need it to survive.

Kategori: Allmänt

varför vill man ha de man inte kan få?
så är alla tjejer och killar, okej kanske inte alla men de flesta.
en kille blir mer intressant om den spelar svår eller inte vill ha en, de värsta med de är att då kan man bli för på istället och då vill de absolut inte ha en.  
de bästa är att när en kille spelar svår ska man försöka bete sig som om man inte bryr sig, DE är svårt.
varför ska de vara så kompliserat?
detta har jag suttit och funderat på den senaste timmen, blev trött och irriterad av hela sättet vi beter oss på.

imorgon är de jobb igen, såååå sjukt tråkigt! seriöst tråkigaste arbetsplatsen just nu, man sitter bara på en stol helt själv och tittar ut genom fönstret, tur att man har musik i öronen så man inte dör. och tur att man bara jobbar två dagar, sen är jag ledig en dag, fast då är jag ju egentligen inte ledig heller eftersom jag ska hjälpa till på ett bröllop och de kommer bli kul, älskar bröllop så romantiskt.
jag har fastnat för en låt som kommer gå i örnonen hela dagen i morgon, den är så fin!

Edward Sharpe & The Magnetic Zeros - Home

http://youtu.be/DHEOF_rcND8


vill ha tacos, seriöst godaste maten.
nu ska jag lägga mig vid tv:n och somna till mitt favoritprogram Viva La Bam GODNATT!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: