Cecilia Axelsson

Helgen.

Kategori: Allmänt

blev ingen bio i fredags för när vi väl kom till filmstaden så visade de ingen utav de filmerna vi ville se. så vi bestämde oss för att gå till nöjes och köpa en fet påse godis, hyra film och gå hem till Madde, de blev mycket mysigare än att sitta i en kall biosalong !
vi såg the babysitters, den var helt okej.

blev jävligt sugen på en fet godisskål nu.

var även på stan med Diddi i fredags ju, köpte en kanonsnygg bikini överdel.

köpt på Lindex.
i Lördags var jag, Diddi, Madde, Marre och Vicki till olssons brygga i arvika, firade vicki för att hon har fyllt 19!
de blev en toppenkväll där, var även ett live band där, Hotwood, bandet från värmskog, inga fel på dem!
de blev en rätt sen natt som jag trodde, jag körde ju så jag kom hem klockan fem. skulle ju upp och jobba dagen efter och jag var inte ett dugg trött, de köndes underbart,. var hyper hela dagen.


idag då.. var ledig så jag körde Bettan till kiropraktorn i stan, efter de tog jag med mig madde till yellowsun för att sola.
senare tog vi med vicki och åkte till mitt jobb och spelade minigolf, Madde vann andra plats Vicki och jag förlorade, känns rätt hårt måste jag säga.

tror ni jag träffa hålet?
nej de gjorde jag inte kan jag lova.

imorgon är de jobb igen då, hoppas de här fyra dagarna kommer gå snabbt, längtar sjukt mycket efter helgen för då är jag ledig, UNDERBART!!
nu sova, tjingtjong.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: