Cecilia Axelsson

huvudvärken.

Kategori: Allmänt

orkade inte blogga igår, hade världens huvudvärk. den började på lördag kväll och har inte slutat än, fast de gör inte lika ont som jag hade igår för då fick jag gå hem ifrån jobbet tre timmar tidigare.. ursch.

i lördags åkte vi ju till campus på mellanfest, de sög.
sen åkte vi till score, de sög där med.
jag och diddi gick en timme innan det stängde för att äta på bk, sen gick diddi hem och jag fick stå och vänta på de andra som jag skulle köra hem. de blev en sen kväll som jag trodde kom hem fyra, gissa om jag var trött.
de är bara att hoppas på att de blir roligare på lördag för då ska vi till ohlsson brygga i arvika och fira vicki, yeah dude!


alltid en varm och skön brasa på campus, tradition att elda upp saker på deras fester tydligen.
later!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: