Cecilia Axelsson

shopping.

Kategori: Allmänt

idag är det måndag och jag är ledig, sköönt!
jag, syster, madde och diddi tog oss en sväng på stan, fick nämligen lön idag från Kanikeköet så de blev lite saker med hem. jag köpte de linnet jag visade häromdagen, jag hade tur för de var de sista i min storlek, LYCKLIG!
och så köpte jag mig vita converse skor som jag har har velat ha jättelänge. hihih.

sitter just nu och pratar med madde i telefon, ämnet just nu kalkon, madde tycker de känns äckligt att äta de för att de är så fula, och jag tycker de låter rätt roligt.
nissebilen kom hem idag också, skönt att den äntligen är hemma, den har varit på verkstad i 7 veckor , sjukt.

imorgon ska jag skjutsa bettan till stan, hon ska till kiropraktorn. efter det ska vi köpa en morsdags present till mamma, sen får jag se om jag solar i morgon, beror på om jag hinner.

halsband-HM, mascara, parfym paris hiltons cancan, rouge-kicks

linnen-HM

converse skor- foot news
Nu blire kolla på tv, tjoho!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: