Cecilia Axelsson

lips like morphine

Kategori: Allmänt

knock me out every time they touch me.

Kill hannahs låt lips like morphine, underbart bra låt.

sitter på jobbet helt själv och har ganska tråkigt, inte en enda kund. kul.
men i morgon är jag ledig, vet inte vad jag ska hitta på då, kanske sola och träna!
på onsdag är min bil lagad, nisse bilen. kommer bli skönt att ha en bil igen!

när man sitter såhär och är själv så tänker man väldigt mycket, man tänker på alla härliga minnen man har men man tänker även på massa pinsamheter man gjort och sagt och då vill man bara dö lite. hade ett sånt moment alldeles nyss, jag visste inte vart jag skulle ta vägen eller göra för att jag skulle sluta tänka på de, haha man får lite små panik och ångest.

nej nu ska jag ta och sätta mig utomhus för solen tittar fram, HEJHEJ!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: