Cecilia Axelsson

don't stop believing

Kategori: Allmänt

skönt att vara ledig i dag, jajamen! Madde kom på besök hit till värmskog, de blev en sleepover, aldrig fel de inte. när hon kom åt vi pizza och kollade på BB, bättre kunde man inte få de.
provade ett nytt nagellack igår som jag fick av Diddi när hon hade varit i Thailand, sjukt snyggt vare, orange.
 

i löööve it.
nu får vi se vad jag och madde hittar på för att göra dagen så rolig som möjligt, för vi är nämligen fast i värmskog eftersom jag inte har någon bil, kan va så att jag har haft i sönder dem, oops.

i morgon blire en sväng till Karlstad, ska köpa nya arbetsbyxor för mina har spruckit, kanonkul, YES!
nej nu ska vi ta och leta efter våran drömjacka på internet, vi är jävligt nära faktiskt!
todelooooooo !

Kommentarer


Kommentera inlägget här: