Cecilia Axelsson

I've got to get away from the pain you drive in the heart of me.

Kategori: Allmänt

The love we share,
Seems to go nowhere,
And I've lost my light,
For I toss and turn,
Can't sleep at night

Marilyn Manson - Tainted Love
Älskar denna låt

ledig idag med. varit i stan idag med Madde, Diddi, Bettan, Linnéa och Erica, mysigt. 
köpte mig två par arbetsbyxor, perry. sen köpte även jag och Bettan en varsin vit skjorta som vi ska ha på lördag för då ska vi vara med och servera mat på ett bröllop, kommer bli kanonkul.
var tvungen att ta ledigt från jobbet på lördag för att kunna vara med på bröllopet, lite surt för då måste jag jobba nästa vecka på söndag, INTE så kul. rätt bitter faktiskt.

har även varit och solat med Diddi idag, blev gött brun ialla fall, hell yeah! vi köpte en varsin ny sorts dricka på happy som smakade skit, så prova inte dem säger jag bara! 

igår letade jag och madde efter snygga skinnjackor och vi hittade drömjackan som finns på cubus, måste verkligen dit och köpa en sådan!

Cecilia jacket heter den, bara 499 kronor, den är skapad för mig. YES.

nu blire att kolla på ett OC avsnitt och tvätta lite kläder tjintjong.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: