Cecilia Axelsson

en tråkig tisdag.

Kategori: Allmänt

jobbat idag då, hade rätt tråkigt tills tre super heta killar på motorcykel kom och käka lite glass, då blev dagen genast bättre.
när jag kom hem tog jag mig en dusch i äckligt kallt vatten, ville dö lite då kände jag. sen tog jag en sväng ner till grums lämnade lite grejer till syster för hon ska sova hos sofie.
uh vad äckligt mycke jag vill lära mig åka skateboard just nu kollar på olika klipp där skateboard proffs gör trick, något avundsjuk!

nu blir de att gå upp till tvn och kolla om de går nått kungen av queens avsnitt annars får jag ta dvdn och kolla på ett avsnitt där!

är nog lite smått kär i Doug, (han i mitten) så otroligt skön! Kevin James, seriöst bästa skådesplaren/komikern någonsin!
TJENNAHEJ!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: