Cecilia Axelsson

we laugh until we think we'll die, barefoot on a summer night, nothin' new is sweeter than with you.

Kategori: Allmänt

nya favvo låten går på upprepning i öronen, gillar bäst meningen i låten som jag har som rubrik, såå skön!
kommer nog att ha spelat sönder den innan dagen är slut tyvärr.
japp sitter här på jobbet, funderar på om jag ska ta och prova den nya daim päron glassen. den ser otroligt god ut!

har tre och en halv timme kvar på jobbet, förhoppningsvis kommer de gå snabbt.
hoppas min bil är färdiglagad och hemma när jag kommer hem, har saknat att ha en bil, jag har fått köra pappas fula bil, den hatar jag, YES!

solen skiner så nu går jag ut och provar glassjävlen, TJINGTJING.

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Din bil????

    2011-05-19 | 20:37:14

Kommentera inlägget här: