Cecilia Axelsson

wedding bells

Kategori: Allmänt

skönt att man fick gå tidigare från bröllopet då så man kan gå ut med de glada gänget!
de var jättekul att hjälpa till på bröllopet och vilken god mat vi servera, har nog aldrig varit så mätt!!
bruden hade en jättefin klänning, och allt i matsalen var så fint uppdukat, blev lite avundsjuk, ett så fint ska mamma få fixa till mig när jag gifter mig.
nu sitter jag hos madde på förfest. men snart ska vi på mellan fest på campus efter det ska vi till score.
men nyktert blir det i kväll för jag kör och i morgon ska jag jobba. kommer vara mega trött i morgon för det kommer bli en låååååång natt och en rolig känner jag.
Diddi och Madde myser runt som galningar i sängen ! love it!
nu ska jag joina de andra, tjohoooo!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: