Cecilia Axelsson

första advent.

Kategori: Allmänt

det har varit en kul helg, ifredags åkte jag till stephie och sandra där kollade vi på film och slappade. efter de åkte jag till bettan och sofie, de var på en fest och där var de galet har inte skrattat så mycket på väldigt länge!
igår var jag på hudvårdsparty hos madde. efter de blev de förfest hos madde med marre, diddi, linnéa, natti och david. hann inte vara med värst länge för jag skulle vara chaufför till stan en sväng, men när jag var färdig med det så drog jag ut med gänget till tempel. där var de supertråkigt, helt ovärt att gå dit tycker jag, annars var kvällen roligt.
idag har jag inte gjort mycket , käkat pizza och pepparkaksdeg, kollat film och målat naglarna. helt okej dag!
imorgon blire jobba i några timmar sen ska jag till natti med madde som de ser ut nu.

vitt blev de.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: