Cecilia Axelsson

farsdag.

Kategori: Allmänt

dålig på att uppdatera igen, jag vet.
Fredag: bettan kom hem (äntligen!!) och de firades med smörgåstårta som jag gjorde och sen åkte vi till nöjes med sandra, stephie och sofie och kollade när hardcore superstar spelade. de var super kul men jag blev lite besviken för de var inte så bra live den här gången.
Lördags: då hade vi välkommenhem middag för bettan med hennes vänner, mysigt. senare på kvällen drog jag med sandra, lollo och robin till glada ankan, galet kul där.
efter de åkte jag hem till emmelie och stephie och där avslutade vi kvällen med att kolla på jackass 2.
Söndag: idag är de farsdag och de firades med tårta.
och nu ska jag sätta mig vid datorn och tvn och bara slappa, känner mig fett trött.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: