Cecilia Axelsson

våfflor.

Kategori: Allmänt

vaknade tidigt idag, 12 eller ah tidigt och tidigt var de kanske inte, men jag brukar vakna halv tre så då var de tidigare än vanligt ialla fall! när jag hade vaknat gjorde jag mig i ordning för en tur till bergvik med syrran för lite shopping. hittade en snygg stickad tröja på vila och bettan hittade en stickad stöja på carlings som jag är otroligt avundsjuk på. efter att vi hade varit på bergvik åkte vi till 97an i grums med madde för att käka.

efter vi hade käkat åkte jag och bettan till stephie och sofie, där kollade vi på tv och rensade sofies garderob. senare blev vi grymt sugna på våfflor så vi bestämde oss för att göra de!
nu sitter jag hemma och försöker välja en film jag vill se, har sett alla tusen gånger känns de som så de blir svårt att välja.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: