Cecilia Axelsson

helgen.

Kategori: Allmänt

fredag: var till örebro och kollade på yersinia GRYMT bra var dom!
när vi skulle åka hem från örebro åkte vi lite åt fel håll så vi hamnade i mariestad haha och de var mitt fel för de var jag som körde. vet inte riktigt hur de gick till men, så de blev en jävla lång väg hem, fick köra tillbaka till örebro igen och sen åka på rätt väg hem! lyckat. men fan va kul de va!

lördag: dagen började med att jag och mamma åkte till karlstad och köpte present till syrran för hon fyller snart 18år. efter de åkte jag och bettan till säffle marten och mötte upp sofie and the gang för att åka lite karuseller och super kul var de.
senare på kvällen skulle jag vara chaufför åt sandra och tinette till arvika. vi skulle kolla på när hotwood spela på tiki. galet kul kväll måste jag säga!

söndag: idag vet jag inte vad jag ska hitta på, sova lite kanske.


skön låt av millencolin.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: