Cecilia Axelsson

blåmärken på armarna och stulen iphone.

Kategori: Allmänt

yes kom hem från göteborg för några timmar sedan. har haft det bra och dåligt.
vi kom till fram till göteborg i måndags, åkte till ön som vi sov på sist, spelade lite tvspel och sedan gick och la oss.

på tisdag gick vi upp tidigt, runt 8 för att åka med färjan. vi kände för att ta en tur på universeum och kolla på alla djur, de var mysigt och bra tidsfördriv innan konserten. efter vi hade varit där gick vi hem till per(som vi sov hos den natten) och gjorde oss iordning. runt klockan sex gick vi till trägår'n för att ställa oss i kö. runt 8 började de. miss may i och parkway drive var superbra och de andra banden var faktiskt också bra!
mycket folk och skön stämning tills....

och nu till de dåliga under resan. min 4 månader gamla iphone blev stulen (även 16 andra mobiler under konserten). jag är så jävla arg och ledsen. jag förstår inte hur man kan göra något sådant mot andra människor. JÄVLA IDIOTER!!!!!!!
jag har inte ens några ord för hur arg/ledsen/sur jag är!

men idag då så fick de bli massa tröst shopping eftersom de är löningsdag.


innan konserten började. vi stod längst fram hela tiden. 
känns så surt, tog en massa snygga kort men dom är såklart i mobilen som blev stulen. jag ska låna några från stephie eller sofie som jag kan lägga upp någon annan dag. 

jeansväst-carlings. skatesocks-weekday. bandana-shock. peace halsband-glitter.

t-shirt-vans. väst-carlings.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: