Cecilia Axelsson

it's my birthday !

Kategori: Allmänt

detta skulle egentligen kommit upp i onsdags (15/2) men internet och bild uppladningen har krånglat.
yaaay de är min födelsedag, helt gammal blev jag, hela 22 år. ska jag vara ärlig så känns de inte som man fyller år längre, pirret i magen som man hade när man var liten försvinner lite efter varje år som går tycker jag. men de är ändå fett kul att fylla år!
dagen började med paket och tårta, en cheesecake tårta blev de i år, mums!!
efter tårtan var de dags för att jobba fyra timmar. efter jobbet åkte jag hem till madde och där blev jag bjuden på födelsedagskladdkaka.

presenter fick jag då, vita converse, mina gammla vita är typ gråa nu så de var dags för nya!




fick till och med present från bettan fast hon är i indien, ett bio kort och en choklad ask.
och av mamma och pappa fick jag, skorna, ansiktskräm och grejer tills jag flyttar hemmifrån.

av madde fick jag världens snyggste, roligaste och coolaste grej, ett mustasch halsband, jag fullkommligt ÄLSKAR de! jag har haft en kanoners dag men nu ska jag gå och lägga mig, tjingeling!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: