Cecilia Axelsson

plaskat lite i vattnet.

Kategori: Allmänt

Gustavsvik var kanoners! vi hade de superkul när vi åkte vattenrutschbanorna, solade solarium och chillade i jacuzzin. efter att vi plaskat runt i vattnet åkte vi till maribergsköpcentrum och ikea för att shoppa lite.
tog även en fika på ett mysigt café  inne i köpcentrat, de hade världens godaste varmchoklad där kan jag lova.

idag tog jag en tur till stan med sofie, kollade runt lite och hittade en tröja jag blev grymt sugen på så den fick följa med mig hem!

baksida och framsida på den jag köpte.
sedan fick jag även en födelsedagspresent av sofie, en supersnygg tröja, älskar den!

baksida och framsida.
efter stan blev de att träna litte, ingen vidare hårdträning idag för jag fick ont i huvudet.
nu sitter jag hemma framför tvn och kollar på big brother och käkar lite godis inann de är dags att sova.
imorgon kommer bettan hem, ÄNTLIGEN, ska bli så kul att få höra allt hon gjort och sett indien!! på kvällen i morgon blire välkommen hem fest hos magnus för henne, så man får hoppas att hon inte är för trött efter flygturen.
HEJHOPP!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: