Cecilia Axelsson

måndag kväll.

Kategori: Allmänt

tjenna! dålig på att blogga? kanske de. har varken orkat eller hunnit blogga de senaste dagarna. jobbat mycket och efter jag jobbat har jag umgåts med vänner sen har jag legat död i sängen tills jag ska jobba igen. ingen träning har de blivit heller eftersom jag har jobbat på så dumma tider.
men idag var jag ledig så då har jag passat på att träna och sola, så nu känns de bra!

hatar mitt jobb föresten, det jobbar en surkärring där som gör jobbet surt för många av dem som jobbar där. men man får väl stå ut för man kan ju inte vara arbetslös. får hoppas att de blir bättre!
imorgon är jag ledig igen, ska iväg och träna igen och sen städa, ser förjävligt ut just nu.
måste tipsa om en person som lägger ut galet roliga youtube klipp, dör av skratt varje gång jag tittar på hennes klipp.
här har ni två!


Kommentarer


Kommentera inlägget här: