Cecilia Axelsson

torsdag.

Kategori: Allmänt

något irriterad på mig själv.. har missat träningen tre dagar irad nu, två första dagarna glömde jag olika plagg hemma så jag kunde inte träna (orkade inte åka tillbaka till värmskog för att hämta dem heller) och nu idag var gymmet stängt. åh!! blir att hårdträna på måndag helt enkelt.

imorgon är de fredag och trettondagen, eller vad de heter, bettan och jag ska ha lite kompisar hit och förfesta lite innan vi åker in till stan och går på krogen, nykert för mig, någon måste ju vara chaufför också!
men de kommer bli roligt som alltid!

nu är jag grymt sugen på smörgåstårtan som står i kylen, så ska nog gå ner och ta mig en bit och sätta på någon bra film. titanic var ju längesen jag såg, så den får de bli! 



Kommentarer


Kommentera inlägget här: