Cecilia Axelsson

dags att blogga igen.

Kategori: Allmänt

har inte orkat blogga senaste veckan, tröttnat lite tror jag. men nu fick jag ett sug att blogga igen yay.
bettan kom hem för lite mer än en vecka sedan, skönt att ha henne hemma igen! hon hade köpt med lite grejer till mig från indien

nagellack, armband, lösögonfransar, nyckelring, shampoo som gör håret tjockare och längre och ett halsband som jag älskar!
idag har jag jobbat, baguette pass, skulle bara göra 25 stycken så jobbade bara en och en halv timme. nu är jag ledig fyra dagar framöver sen är de dags att jobba helg igen. 
nu sitter jag hemma hos madde och har big brother 2006 marathon, älskert !
imorgon blire gymmet och sola solarium och vår städa bilen, skön dag.
onödigt inlägg kände jag nu. menmen TJENNA!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: