Cecilia Axelsson

valborg.

Kategori: Allmänt

jag har inte bloggat på en vecka nu men jag har inte haft ork och inget intressant att blogga om sååå ja.
valborg igår, kvällen började med för ferre och tacos hos sofie för att fira att maria har fyllt år! efter de bar de in till stan till nöjesfabriken för att kolla på maskinen, och fan vad bra dom var. 
idag skulle jag egentligen ha varit ledig men runt halv tre tiden ringde de in mig så de var bara att åka till jobbet och jobba i några timmar. känner mig rätt sliten nu efter en hård kväll/natt med lite sömn och jobb så kommer nog sova skönt inatt.
imorgon är de dags att börja träna igen, äntligen! jag har varit sjuk ända sen i mitten av februari så jag längtar rätt hårt tills imorgon. yaay!

maria och stephie fattas på bilen.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: