Cecilia Axelsson

lite kort om dom senaste dagarna.

Kategori: Allmänt

vart ju till frisören i torsdags för att klippa och slings håret så att de passar med de nya löshåret. jag blev super nöjd och löshåret smälter in perfekt med mitt hår, så tack jessica! men tyvärr måste jag köpa lite mer hår så de blir fylligare, ser lite tunt ut nu! så de kommer upp en bild när jag har satt i fler tejpslingor.
 
i fredags gjorde jag inge speciellt, eller jo jag gjorde ju en smörgåstårta till syrran eftersom hon fyllde år i lördag. på fredagkvällen var jag bara hemma och slappade. kan va skönt ibland de med. 
på lördagen städade jag som en tok så nu är mitt rum tipp topp städat och så var jag med och firade syrran som fyllde 19 år, GRATTIS little sis, hoppas du fick en kanondag med alla nära och kära !!  
igår (söndag) tog jag och sandra oss en sista tur med longboarden och skateboarden i grums , börjar bli för kallt och blött ute nu för att åka, buhu.
nu ska jag ta och gå ner och käka nått galet hungrig, ska försöka blogga mer sen. tooodeloooo !
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: