Cecilia Axelsson

födelsedag.

Kategori: Allmänt

Hallå! inte kunnat blogga på några dagar, min mail har blivit hackad (även för några av mina vänner) så har inte kunnat lägga ut några bilder på bloggen och då är de inge kul och blogga. har varit så arg, varför hackar man andras mail och facebook? de är ju bara onödigt, finns inget kul att hämta på min och mina vänners konton ändå, så de är bara slöseri med tid. men nu har jag i allafall skaffat nya mail adresser och dolat!
 
och nu till helgens festligheter, i fredags firade vi mig, hade lite fest med alla mina underbara vänner. detta var en fest med temat ronk, en liten grej jag har fått för mig på fyllan en gång att luft runka och spruta iväg satsen, låter sjukt men de har blivit ett kul skämt bland mina vänner. fick massa härliga/galna presenter som jag är sjukt nöjd med, så tack alla härliga vänner för att ni ville vara med att fira min gamla ålder! vi tog inte så många kort, men här är några få av dom få vi tog.
fick massa snopppresenter av bettan, maria och sandra, lösmustaschen och snoppkepsen är borta som jag fick, sadface! fick en one direction t-shirt av sofie, tycker inte om dom men sofie och jag har så kul åt dom och en speciell låt.
fick två fina jättefina tröjor av madde och av mamma, pappa och bettan fick jag gymkort och säsong fyra av kungen av queens!
 
i lördags gick vi en lång promenad hem till magnus (där vi hade festen) för att städa allt efter fredag, de vart inte  så  mycket så de gick rätt snabbt. på kvällen vart jag och jessica sugna på att dricka igen, så de blev lite fest då med. har haft en riktigt awesome helg.
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: