Cecilia Axelsson

hej 2013.

Kategori: Allmänt

nytt år, 2012 är över och nu är 2013 här. jag har haft de ett riktigt bra år! mycket spännade har hänt, varit på många konserter, upptäckt nya saker med mig själv och fått jobb. höjdpunkter under 2012:
*fått jobb på rasta i grums.
*sett mina stora idoler millencolin och marilyn manson två gånger.
*tatuerat mig.
*lärt mig åka longboard.
*systers bal och student
*hela sommaren med alla äventyr och känslor.
*halloween festen som blev en succé. 
*syster fick körkort.
*sett swedish house mafia, deras sista konsert.
sen är de säkert mycket mer jag har glömt, som också känns viktigt. men jag hoppas att 2013 blir ännu bättre och mer händelserikt än 2012.
och så lite nyårsbilder. kvällen började hos sofie och marcus med middag, sedan vidare till skruvstad på lokalfest för att fira in de nya året.
hattar och blåstrumpetpipor eller va de heter är ett måste på nyår. så tjusigt vi har dukat och vi käkade coscos, med stark kyckling och sallad, gött.
käkar, unicorn maria.
provade glittret som jag köpte i sthlm på top shop, och de var riktigt bra och snyggt, tyvärr syns typ inget på bilderna av de, men de höll hela kvällen, mycket värt pengarna.
kolla sandra i bakgrunden, hejhej.
älskade syster, heartface!!
coole brudör.
och såhär såg jag ut, min nitbh och en transperant skjorta med hål i ryggen och svarta jeans, ser lite stel ut på bilden, men va fan de är okej tycker ja. nu ska jag nog ta och gå och lägga mig, upp och jobba halv sex i morgon, fuck yeah!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: