Cecilia Axelsson

söndag.

Kategori: Allmänt

igår var de sista skruvstadparken och det innebär att sommaren är över, känns lite hårt måste jag säga.
sommaren 2011 har varit min bästa sommar någonsin, har inte varit uttråkad en enda dag.
idag har jag jobbat  varit lite långtråkigt men ändå kul. just nu sitter jag hos madde, vi ska snart se en svensk thriller, sleepwalker och sen ska vi sova har inte fått värst mycket sömn denna vecka, men de är så de ska va när man lever livet haha!
imorgon ska jag åka in till karlstad  med madde, ska titta på en bärbar dator, känner att jag måste köpa en.
bild från i fredags natt, sofie fick en idé, hon ville springa ut på en åker med havre och känna en speciell känsla.
så de provade vi.
resultatet blev: kul, blött och en besvikelse.
skööööööön låt.
nu blire movie. sövgött.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: