Cecilia Axelsson

idag är det onsdag.

Kategori: Allmänt

super arg idag, var tvungen att jobba längre för de kom massa motorcyklister precis klockan sju när vi stängde, blev as irriterad på kunderna och på chefen för jag var tvungen att vara kvar aslänge!!! hade planerat att sola efterjobbet men de hann jag ju inte eftersom min lata chef inte orkade hjälpa till med stängningen. UHHHH!!! blir bara mer arg ju mer jag tänker på de.

imorgon är de jobb igen, då kommer en ny till person som ska jobba i sommar, så de blir väl att lära upp henne. de är röd dag imorgon kristihimmelfärdsdag eller vad det heter så de kommer nog komma mycket folk. kommer nog vara gött trött när jag kommer hem.


kollade just igenom datorn på gamla bilder och då hittade jag några snygga från när vi slutade nian, fan vad jag längtar tillbaka. good times!
 

Utklädningsdagen i nian. Diddi & Natti var Ronny och Ragge, Madde var Anna, Jessi och Jag var Bröderna Fluff.
rätt sköna ändå!

Jag som Perry eller om jag var Jerry, don't remember.
nu dags att måla naglarna.
Tjenahejsan.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: