Cecilia Axelsson

student i säffle.

Kategori: Allmänt

igår var jag ledig, och då åkte vi till säffle för att fira min släkting Elin som tagit studenten, hon var full och lycklig som man ska vara när man tar studenten!
idag har jag jobbat, varit sjukt trött, kunde inte sova inatt hade nog för mycket att tänka på.
var extremt lungt på jobbet idag, inte alls mycket folk fast de är lördag, så de va jävligt tråkigt att jobba idag!
japp, hade på mig ett par nya kilklacks skor på mig igår, de var otroligt sköna att gå i, och sjukt snygga!

kärlek till dom skorna.

här har vi henne, den glada studenten, GRATTIS ELIN!
imorgon är de söndag och då blir de mer jobb, hoppas på fint väder så de kommer mycket folk så man inte behöver sitta på en stol och ha tråkigt!
nu ska jag sätta mig vid tvn och vänta på att klockan ska bli två så jag kan åka till grums och hämta Butts som är på fest någonstan. TJINGTJING.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: