Cecilia Axelsson

en dag på stan.

Kategori: Allmänt

var en sväng till stan med madde idag, var desperat efter en ny plattång eftersom min gick isönder för en vecka sedan, och som tur var hittade jag en som var super bra (har redan provat den).
hittade massa annat jag köpte också, en roll-on parfym med britney spears radiance bara 99 kronor som hittat och ett fett snyggt halsband och en hel del mer!
efter stan spontanhälsade vi på natti, och där blev vi bjudna på kladdkakemuffins och saft, gött vare!
nu sitter jag hemma och vet inte vad jag ska hitta på, ska nog ta och sätta mig och söka lite jobb!


parfym roll-on, penslar, kam - Lindex. lösögonfransar, ögonbrynspuder, lypsyl sprite, nagelack - åhléns

plattång-åhléns. bh-HM. sminkväska-Lindex. halsband-glitter.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: