Cecilia Axelsson

a girl who gave her heart to the man she loved.

Kategori: Allmänt

igår var de halloween festen på nöjes, var där med ett glatt gäng och vi klädde ut oss till olika saker, jag var en tjej som skar ut sitt hjärta till den hon älskade men han ville inte ha de, så hon fick sy tillbaka hjärtat, plus att jag hade skurit mig i handledern.
de var fett tråkigt på nöjes som de alltid är, alldeles för stort och för mycket folk så vi drog därifrån innan de stängde.
idag ska jag med sofie på inflyttningsfest hos jessica och tony,  och så ska jag köra lite folk till krogen men de blir nog en kul kväll iallafall!  men nu ska jag ringa madde och sen hoppa in i duschen och göra mig iordning för ikväll.

min handled.



så såg de ut när jag hade sytt tillbaka hjärtat. (spegelvänd bild)


Kommentarer


Kommentera inlägget här: