Cecilia Axelsson

nu ska jag leve live!

Kategori: Allmänt

helgen har varit superkul. i fredags var jag med marre och madde till club moments kanonkul där.
och i lördags var jag till glada ankan med sofie och emmelie, sköjjigt. efter krogen drog vi på efterfest hos någon och där hittade vi på massa bus eller vad man ska säga som innehöll broccoli, katla och en golvmopp, mer än så kan jag inte säga. men vi hade iallafall skitkul!

japp galen efterfest.

igår jobbade jag min sista dag på café liljenäs, rätt skönt att vara arbetslös så nu ska jag leve live! haha. men om jag känner mig rätt kommer jag tröttna efter en vecka på att vara arbetslös.

idag har jag varit till arbetsförmedlingen och skrivit in mig där sen tog jag mig en tur till solariet i grums för att solat. efter det åkte jag och madde till stan och shoppade. hittade två tröjor jag köpte.
har även beställt en skinnjacka från hm som kommer om en vecka, hoppas den passar!

t-shirt från carlings



stickad tröja gina tricot.
nu ska jag slå en pling till madde och sen blire lite gossip girl.
hääääääjdååååe.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: