Cecilia Axelsson

manson och zombie.

Kategori: Allmänt

wazzup homies! kom hem från stockholm i torsdags, har dock inte haft tid att blogga förens nu. konserten var epic, bästa jag varit på hittills tror jag till och med. manson hade en riktigt bra show och han sjöng många av mina favorit låtar. Rob zombie hade jag bara hört två låtar med, men han var grym på scenen.
här sjöng rob zombie sick bubblegum (såpbubblor runt om honom på bilden).
köpte massa julklappar i stockholm och lite grejer till mig själv. en jacka från vila som de var halva priset på, bara 200 kronor, som hittat. ögonskugga med glitter från topshop. manson vinyl och turkosa hörlurar till mobilen från media markt.
lördag idag då, jobbade morgon och ska även göra de imorgon, så får se vad jag hittar på idag, kanske sova, de vore gött. hejdå kompisar.
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: