Cecilia Axelsson

första arbetsdagen.

Kategori: Allmänt

första arbetsdagen avklarad. de gick bra tycker jag, jag hade de kul och personalen var trevliga!
fick schemat idag också, ska jobba 5 dagar irad nu, fast inte många timmar varje dag, tex i morgon ska jag bara jobba 16.00-19.00 inte alls länge. skönt.
efter jobbet idagvar jag med sandra till badhuset för att träna, blev löpband och crosstrainer i 40 minuter. 
snart är nog syrran framme i indien också, lyllos henne och komma bort till ett varmt land och lämna kalla sverige ett tag. hela fyra veckor ska hon vara där och ha praktik, galet. något avundsjuk alltså! 
nej nu ska jag lägga mig och kolla på en film, helt slut efter denna dagen!


uh vilket tråkigt inlägg de blev idag. men aja tjngeling!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: