Cecilia Axelsson

fredag - måndag.

Kategori: Allmänt

helgen då, sammanfattning.
fredags: bettan och jag bjöd hit vänner på förfest innan vi skulle in till stan på krogen. vi alla hade de jättekul, men när jag skulle köra till grums så gick min bil isönder, hur kul som helst, så de tog ett tag innan vi kom in till stan, david var snäll och lånade ut sin bil! så nu ska min bil in på lagning igen, yes underbart kul.

lördags: var meningen att jag skulle stanna hemma men sofie och bettan mfl ville till arvika på någon krog, var faktiskt kul. påvägen hem hände de en liten kulskräckupplevelse. vi stannade för att ta pisspaus så säger sofie till bettan: ska vi springa rätt in i skogen tills de tar stopp? bettan säger glatt ja och springer , sofie står kvar och bara tittar, och rätt var de är hör vi ett brak och bettan försvinner ner genom isen i vattnet och vips så har hon tagit årets första dopp. rätt så kul nu efteråt men då var jag rädd att hon skull drunkna, men jag drog upp henne snabbt så de gick bra!

söndag: igår gjorde jag inte mycket, inget värt att skriva ialla fall.

idag då var jag en sväng till stan med bettan, maria, madde och stephie. kollade runt lite men hittade inget, är istort behov av jeans men dom jag ville ha var slut. stephie klarade även uppkörningen idag så GRATTIS till körkortet!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: