Cecilia Axelsson

mona lisas leende.

Kategori: Allmänt

tjenaretjenare!
inte bloggat på några dagar , internet har varit extremt trögt denna veckan så jag har inte orkat helt enkelt.
ifredags blev de hemmafest hos magnus i slottsbron, nyktert för min del, men hade kanonkul där! vi tog även en sväng till resturangen sarah i grums för de hade premiär för den nya nattklubben. och vilket skitställe, ska aldrig mer gå dit och jag hoppas ingen annan gör de heller,! de kändes nästan lite läskigt att vara där.  efter sarahs blev de efterfest hos magnus och det blev rätt sent, kom hem halv åtta på morgnen, yaay, så sov nästan hela lördagen.

så såg jag ut i fredags, hejpåmig!

idag har jag inte gjort något speciellt, bara kollat på film och slappat.
måste rekomendera den här filmen, tröttnar aldrig på den! så om ni får tid, se den.
sitter och funderar på om jag ska färga håret imorgon, kanske brunt eller bara göra blonda slingor. aja men nu ska de bli mer film. tjingeling dudes!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: